Apple paylaştı: Her 10 kullanıcıdan 2’si iOS 18’e geçmek istemiyor
Teknoloji

Apple paylaştı: Her 10 kullanıcıdan 2’si iOS 18’e geçmek istemiyor

Apple'ın son verilerine göre, uyumlu iPhone'ların yüzde 82'si iOS 18'e geçmiş durumda ancak bu, her 10 kullanıcıdan yaklaşık 2'sinin en son güncellemeyi yüklemekten kaçındığını gösteriyor.

Leave feedback about this